Dagens Hiss/Diss

                                                 


Min blogg- min blogg är så tråkig och jag får inga tips vad jag ska förbättra mig på :( jag har för lite bildet för att min kammmera år borta och det går inte så bra med att ta bilder ;( men snälla om ni kan och vill/orkar kommentera vad jag ska bli bättre på ? :)



Att bråka med kompisar- jag hatar och bråka med mina vänner, det känns bara fel, och då vill jag bara
försvinna :( 




Kissie/dessie-Bläääääää säger jag bara, dom är falska som fan, ljuger på sina bloggar, och dom är fula :)



                                                 


Klackskor-Jag älskar klack skor, det passar alltid till en kjol, klänning, byxer , allt tycker jag.



Mina vänner-Jag och mina vänner har alltid kul :) och jag vill inte förlura dom jag älskar mäst!<3¨



Sommar-Jag älskar när det är sommar, man går och badar/solar med sina vänner, hellt underbart.<3





Ha en bra dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0